Obchodní podmínky

Ceny zboží:

  • jsou vždy platné v době objednávky
  • jsou koncové
  • jsou uvedeny v Kč a s DPH 21%

Způsoby objednání zboží:

  • zboží lze objednat formou on-line objednávky přímo z nákupního košíku (preferováno)

Způsoby platby:

  • Vámi požadovaný způsob platby vyberte, prosím, v příslušním kroku objednávkového formuláře
  • "platba převodem na účet" v tomto případě bude zboží vyexpedováno do 3 pracovních dnů od připsání částky na náš účet
  • při zvolení způsobu platby "platba převodem na účet" používejte, prosím, vždy ID Vaší objednávky (Číslo objednávky) jako variabilní symbol platby
  • "Na dobírku" prostřednictvím české pošty, nebo spediční firmou DPD. V tomto případě hradíte celou částku zboží v hotovosti přímo při předání zásilky
  • "osobně - hotově při převzetí" na našich provozovnách. V tomto případě bude celá částka uhrazena přímo na místě při převzetí zboží. Provozovnu, kde požadujete vyzvednout zboží vyberte, prosím, v příslušném kroku objednávkového formuláře.

Reklamační řád:

  • pokud zákazník shledá na dodaném zboží vadu, nebo je zboží dodáno chybně, či je dodávka neúplná, má zákazník právo podat na takovou vadu v zákonné lhůtě 24 měsíců od obdržení zboží reklamaci.
  • provozovatel se zavazuje řádně podanou reklamaci řešit v co nejkratším možném termínu, maximálně však do čtrnácti dnů od přijetí reklamace.
  • v případě, že se jedná o dodávku obsahující vadné zboží, a reklamace bude ze strany dodavatele shledána oprávněnou, zavazuje se dodavatel zboží vyměnit za bezvadné, či po dohodě se zákazníkem vrátit peníze v plné pořizovací ceně zboží uhrazené zákazníkem.
  • v případě, že se jedná o dodávku neúplnou, a reklamace bude ze strany dodavatele shledána oprávněnou, zavazuje se dodavatel zajistit doslání chybějící položky obratem a zdarma. Pokud není tato položka u dodavatele v den vyřízení reklamace skladem, zavazuje se dodavatel vrátit peníze za chybějící zboží v plné pořizovací ceně zboží uhrazené zákazníkem.
  • v případě, že se jedná o dodávku s chybně dodaným zbožím, a reklamace bude ze strany dodavatele shledána oprávněnou, zavazuje se dodavatel zajistit výměnu chybně dodaného zboží za správné obratem a zdarma. Dodavatel může požadovat zaslání chybně dodaného zboží zpět do sídla firmy dodavatele. V takovém případě se dodavatel zavazuje uhradit zákazníkovi náklady vynaložené na dopravu chybně dodaného zboží zpět do sídla firmy dodavatele.

Storno objednávky:

  • Objednávku je možné stornovat pouze písemně (e-mailem), nikoli telefonicky.
  • Objednávku lze stornovat pouze pokud již nebyl dokončen proces její přípravy, a objednávka není již odeslána, nebo připravena k vyzvednutí na prodejně. V takovém případě si provozovatel vyhrazuje právo požadovat po kupujícím finanční náhradu škody za čas vynaložený na přípravu objednávky, použitý obalový materiál, případně náklady na poštovné či náklady za doručení zásilky na provozovnu k osobnímu vyzvednutí.
  • Odesláním objednávky zákazník souhlasí s našimi obchodními podmínkami uvedenými na této stránce, a zboží objednává závazně.

Výměna zboží:

  • v případě, že zákazník požádá o výměnu správně dodaného zboží za jiné do čtrnácti dnů od jeho doručení, dodavatel se zavazuje požadované výměně zdarma vyhovět, bude li požadované zboží zákazníkem k dispozici. Dodavatel si vyhrazuje právo požadovat v takovém případě uhrazení veškerých nákladů spojených s balením a doručením náhradního zboží zákazníkovi.

Vrácení zboží:

  • na veškeré zakoupené zboží na našem e-shopu se vztahuje zákonná čtrnácti denní lhůta na možnost vrácení zboží bez udání důvodu. Zákazník může odstoupit od kupní smlouvy v souladu se zákonem č. 367/2000 do 14 dnů od převzetí zboží. V takovémto případě je nutné, aby bylo zboží nepoužité, v neporušeném obalu a byl doložen kupní doklad. Zboží zašlete doporučeně zpět do sídla naší firmy (viz. kontakty) s číslem účtu, které bude použito pro vrácení peněz.
  • peníze za vrácené zboží bez udání důvodu vracíme výhradně na účet, nikoli složenkou v hotovosti

Nevyzvednuté zásilky:

  • v případě, že kvůli pochybení ze strany zákazníka dojde k vrácení zásilky zpět dodavateli (zadání chybné dodací adresy v objednávkovém formuláři, nevyzvednutí zásilky uložené na poště !!Pozor - i v případě nedodání oznámení o uložení zásilky Českou poštou!!!, nepřevzetí zásilky, apod.), a tím pádem dojde k propadnutí již uhrazených nákladů za poštovné a balné ze strany dodavatele, vyhrazuje si dodavatel právo zaslat opakovaně zboží zákazníkovi pouze po platbě předem na účet, a v takovém případě také požadovat úhradu již vynaložených nákladů na první doručení v jejich celkové výši.

Informace o zboží:

  • dodavatel čestně prohlašuje, že ode dne zveřejnění nabídky produktu uvádí o daném produktu všechny informace pravdivě, dle svého nejlepšího vědomí a svědomí, a nezatajuje žádné informace o produktu, které by mohli mít negativní vliv na rozhodování zákazníka při koupi produktu.
  • potřebujete-li více informací o objednávaném zboží, neváhejte nás kontaktovat telefonicky nebo e-mailem. Rádi Vám poskytneme doplňující informace o námi nabízeném zboží.

Prohlášení

Provozovatel e-shopu www.reproteam.cz tímto prohlašuje, že veškeré údaje poskytnuté zákazníkem v registračním a objednávkovém formuláři chrání ve smyslu zákona č.101/2000, Sb.,o ochraně osobních údajů. Tyto citlivé údaje nebude za žádných okolností poskytnuty třetím osobám nebo jiným subjektům, nebudou použity k marketingovým účelům, nýbrž výhradně k co nejefektivnějšímu způsobu vyřizování objednávek. Vyjímkou je zasílání informačních newsletterů, pokud o ně zákazník v registračním formuláři projevil zájem zaškrtnutím příslušného políčka.